Huisregels

Tandartspraktijk Eikesingel te Drachten streeft er naar om u kwalitatief hoogwaardige tandheelkundige zorg te leveren en u een optimale dienstverlening te bieden. Om dit mogelijk te maken hanteren wij enkele huisregels en voorwaarden die zowel uw rechten als ook uw plichten vastleggen.

• Voor het maken van afspraken kunt u ons op werkdagen bereiken van 08:00 tot 12:00 uur en van 13:00 tot 16:45 uur.
  • Voor spoedgevallen en pijnklachten zijn wij op werkdagen telefonisch bereikbaar van 8:00 tot 16:45 uur.
  • Voor spoedgevallen en pijnklachten buiten openingstijden, kunt u een beroep doen op de tandartsenspoeddienst. Klik hier voor meer informatie.
  • Het annuleren van afspraken dient u minimaal 48 uur van tevoren te doen om kosten te voorkomen.
  • Afspraken die niet of te laat geannuleerd worden, brengen wij bij u in rekening. De hoogte van het tarief voor een niet nagekomen afspraak bedraagt € 2,50 per minuut.
  • Het maken van foto’s en/of video’s is niet toegestaan binnen de tandartspraktijk.
  • Wij factureren rechtstreeks bij uw zorgverzekeraar en via Infomedics. Waarbij u zoveel de correspondentie zoveel mogelijk elektronisch en niet per post ontvangt.
  • Staat u onder curatele, bewind en/of mentorschap? Dan dient u ons dat vóór de behandeling kenbaar te maken.
  • Wilt u wijzigingen in uw medicijngebruik of gezondheid alstublieft doorgeven aan de tandarts, balieassistente of stoelassistente. Dit kan van invloed zijn op uw behandeling en eventuele complicaties voorkomen.
  • Wijziging van uw persoonlijke gegevens dient u zo spoedig mogelijk door te geven.
  • Tandartspraktijk Eikesingel is niet aansprakelijk voor schade, verlies of diefstal van uw eigendommen. Laat deze a.u.b. niet onbeheerd achter.
  • Bij uw eerste afspraak wordt een zorgplan opgesteld. Na acceptatie van dit zorgplan gaat de praktijk met u een behandelovereenkomst aan.
error: Content is protected !!